יום שבת, 23 במרץ 2013

בואו להכיר את הפיינליסטיות של דה וויס


בואו להכיר את הפיינליסטיות של דה וויס


אופיר בן שטרית,
המתמודדת הצעירה ביותר בגמר, רק בת 16. אופיר לומדת באולפנה, ובתחילת התכנית היא הושעתה מהאולפנה בגלל שהורים של תלמידות אחרות באולפנה התלוננו שהיא פועלת נגד ההלכה  - איסור שירת נשים. היא התקדמה אט אט בעזרת הקול הצלול, הפשטני ובעזרת הסלסולים הקטנים .

דנה צלח,  בת 22 מגן יבנה, שבמהלך התכנית השילה למעלה מ-40 ק"ג. לדנה יש קול גבוה ומדויק. מפרק לפרק רואים שהיא התקדמה, קבלה יותר ביטחון, הגישה את השיר בצורה מעולה והכי חשוב, העיפה הרבה זמרים גדולים עד לגמר, לכן אין לנו בכלל ספק שהיא מתמודדת ראויה לגמר.

רודי ביינסין, גם היא בת 22 מנתניה. באודישנים כבר ידענו שהיא הולכת להצליח, כאשר היא שרה You make me feel like ובלי להתלבט, ישר ארבעת המנטורים הסתובבו לכיוונה. היא לא היתה זמרת לפני התכנית, אבל בבמה שניתנה לה היא הוכיחה לכולם שיש לה קול מעולה, לא מתנשא מידי, לא גבוה מידי. בגמר היא תצטרך להתעלות על עצמה כי לאורך העונה היו לה ביצועים טובים יותר וטובים פחות.

אחרונה חביבה, לינה מחול, בת 19 מעכו. יש אומרים שהיא המתמודדות הפיבוריטית לזכייה. מתחילת התכנית ועד העלייה לגמר היא היתה יציבה, שרה באופן מדויק, אולי בגלל שהיא שהיא דוברת 5 שפות בכל זא'נר שנתנו לה שיר, היא הראתה שמדובר בזמרת גדולה. אין ספק שמגזר שלם רוצה לראות אותה מנצחת בגמר הגדול של דה וויס

לנו נותר לאחל בהצלחה לכולן !!!


צפייה מהנה
דה וויס פרק הגמר  
יעלה בשבת 23.03.2013 .... :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

החל מיום א' תתחיל תכנית הריאליטי בית ספר למוסיקה 2
אתם מוזמנים ללחוץ על התמונה, להכיר את המתמודדים, ולצפות בכל הפרקים